Hayatınızın Bütün Taşları Rengarenk Olsun...

20 Aralık 2010 Pazartesi

BİRAZ DA EĞLENELİM..

Aşağıda gördüğünüz havlu fili Phuket Hilton Otel'de gördüm ve o kadar beğendim ki, fotoğraflamadan duramadım. Hatta nasıl yapıldığını anlayabilmek için önce bozup fotoğraflarını çektim, sonra kendim yaptım:)

Denemek ister misiniz?


Çocuğunuz için böyle eğlenceli ve el becerilerini artırıcı oyuncaklar yapabilirsiniz...



2 küçük el havlusu ile birazdan sevimli bir filiniz olacak:)





Soldaki havluyu, üçgen uzun kısım altta kalacak şekilde ters çevirip diğerinin üzerine koyun.



Minik filiniz hazır. İlk fotoğrafa bakınca, benim yaptığım fazla amatör kaldı değil mi?:) Birkaç denemeden sonra sizin en güzeline ulaşacağınızdan eminim.
İyi eğlenceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...